Obsah námi vedených seminářů připravujeme na základě vlastních zkušeností z oblasti prodeje i z vedení pracovních týmů.
Koncepce a cíle školení
Vzdělávací a rozvojové programy jsou vždy přizpůsobeny konkrétním požadavkům a potřebám klientů.
Koncepce vzdělávacího programu vždy zohledňuje
- zaměření na cílovou skupinu účastníků
- praktická analýza situace
- efektivní metodiku výuky
- maximální propojení s praxí
- kontrola výsledků
- návrh dalšího postupu a rozvoje
Naším cílem je vždy
- pro každou oblast poskytnout profesionální lektory
- zaměřit se na specifické problémy
- využívat praktické aspekty vzdělávání
Organizace kurzů na objednávku
- příprava probíhá ve spolupráci se zástupcem zadavatele
- školení je realizováno ve výukových prostorách podle dohody se zadavatelem
- účastníci jsou vybaveni skripty, testy a případovými studiemi
- od zadavatele očekáváme, že poskytne relevantní dokumentaci jako např. směrnice pro motivaci a hodnocení
Výukové metody
Charakteristikou našeho přístupu k výuce je maximální využití aktivních metod:
- práce ve skupinách
- řešení případových studií a situací z praxe účastníků
- moderovaná diskuse
- workshopy
- hraní rolí
- videotrénink
- přednáška
- konzultace jednotlivců
- doporučení literatury pro další rozvoj
Didaktická technika a pomůcky
- flipchart
- videokamera
- dataprojektor
- promítací plátno
- testy
- pracovní listy
- skripta
- modelové situace
Obvyklá časová dotace kurzu
- výukový den zpravidla představuje 8 vyučovacích jednotek (45 minut)
- osvědčený čas konání je 9:00 – 17:00
- konkrétní data kurzů na objednávku jsou koordinována podle možností zadavatele